Повернутися до звичайного режиму

Корекція вад розвитку школяра, 1 клас

Тема: Віртуальна мандрівка до села Простоквашине (свійські тварини).

Мета:

1. Корекційно - навчальна:
- Закріпити і конкретизувати знання дітей про свійських тварин та їх дитинчат;
- Знати зовнішні ознаки тварин, чим харчуються, як голос подають, де живуть, яку користь приносять;

2. Корекційно - розвиваюча:
- Розвивати слухове і зорове сприйняття, загальну і дрібну моторику;
- Удосконалювати розумові процеси;

3. Корекційно - виховна:
- Виховувати любов до домашніх тварин;
- Виховувати вміння слухати уважно, розвивати пізнавальний процес;
- Виховувати комунікативні навички.

Компетентність: навчати умінь брати користь із досвіду.

Обладнання: дошка, 3 ватмани, фото свійських тварин та їх дитинчат, шнуровки, модель подвір’я, картки.

Хід заняття:

I. Організаційний момент

Вчитель: Добрий день діти. Сьогодні на нашому занятті присутні гості. Давайте привітаємось з ними.

- Діти, коли я йшла на роботу, до мене підійшов листоноша Пічкин і передав лист від кота Матроскіна і песика Шарика, які живуть у селі Простоквашино,

Вчитель показує лист.

- Спочатку я подумала, що листоноша помилився, а коли прочитала адресу й справді Луганська обл.., місто Рубіжне, вул. Будівельників, будинок №27. Навчально-реабілітаційний центр «Кришталик», учням 1 класу.

- Давайте прочитаємо листа. «Дорогі учні, запрошуємо вас до нас в гості, у село Простоквашино. Дуже чекаємо. Кіт Матроскін і пес Шарик. »

- Діти, готові відправитися у подорож? Бажаєте дізнатися, хто друзі у Матроскіна і Шарика ? тоді давайте налаштуємось на плідну працю і уперед.

- Підготуємо наші очі до роботи.

Гімнастика для очей: «Годинничок», «Фотоапарат», «Блискавка», «Колесо»

Підготуємо наші ручки до роботи - Пальчикова гімнастика «Ходить курка»

Психологічна установка на заняття

Наші очі уважно дивляться.
Наші вуха уважно слухають.
Наші ноги нам не заважають.
Наші руки нам допомагають.

Вчитель: А щоб наша подорож була більш цікавою мешканці села Простоквашино приготували для нас завдання.

Вчитель: Перше завдання від листоноші Пічкина

Дидактична гра «Відгадайте загадки»

1. Першим прокидається, з сонечком вітається. Ген, аж на сусідні села лине пісенька весела. (Півень)

2. Швидко ласти одягнула і до річечки чкурнула. Покупалась, стрепенулась, і сухою повернулась. (Качка)

3. Дружина півнику, А курчатам мати (Курка)

4. Лежить - мовчить, Підійдеш – заричить, Хто до хазяїна іде він знать дає. (Собака)

5. Проти печі гріється, без води миється. (Кішка)

6. Я великий, я красивий, як біжу, то в'ється грива. (Кінь)

7. Голодна — мукає, сита — жує, всім дітям молока дає. (Корова)

8. Хвіст гачком, ніс п’ятачком? – (Свиня)

Вчитель: Молодці діти, ви добре впоралися із завданням. Давайте ще раз назвемо цих тварин.

Вчитель: Молодці!

ІІ. Включення систем знань і повторень

Вчитель:Як можна назвати, одним словом цих тварин?

Діти: Свійські тварини.

Вчитель: ​​Молодці!

Вчитель: Чому їх так називають?

Діти: Тому, що за ними доглядає людина.

Вчитель: Колись дуже давно людина приручила (зробила ручними ) цих тварин. Людина побудувала їм « житло » поруч зі своїм житлом та стали піклуватися про них. Для корів побудували – корівник, для коней – конюшню, для курей та качок – курник, для свиней – свинарник, для собаки – будку, ну а кіт став жити з людьми у хаті.

Вчитель: Де живуть свійські тварини ми з вами з’ясували, тоді йдемо далі. Друге завдання для нас від кота Матроскіна. Він надіслав нам фотокартки своїх друзів, але вони переплутались і ваше завдання зібрати їх правильно.

Дидактична гра «Склади картинки»

/Files/images/maysternya/papka-05/1.JPG

Вчитель: Фото яких тварин ми з вами зібрали? (Діти називають тварин яких вони зібрали.)

Вчитель: Молодці, всіх друзів Матроскіна назвали.

Вчитель: А чи знаєте ви, яку користь приносять свійські тварини людям? Підказки у вас є на столі.

/Files/images/maysternya/papka-05/2.JPG

Діти: Корова - молоко, сир, сметану. Курка, качка, півень – пір’я – подушки, яйця. Кінь допомагає людині перевозити вантаж, пахати землю. Свиня – взуття, м’ясо, ковбаса. Собака – стереже будинок. Кіт – ловить мишей.

Вчитель: А, чи знаєте ви, що більш зав се люблять їсти свійських тварин? Подивіться підказки є у вас на столі.

Діти:Корова- сіно, курка, півнь, качка – зерно, кінь – траву, свиня – жолуді, та овочами, кіт – рибу, молоко, собака – кістку.

Вчитель: Третє завдання для нас підготував песик Шарик. Він хоче перевірити чи знаєте ви де праворуч де ліворуч. Вам потрібно по черзі підійти до дошки і приклеїти те що любить їсти тварина прикріпити праворуч від неї, а те яку користь приносить людині ця тварина прикріпити ліворуч від тварини. Уперед!

Дидактична гра «Ліворуч, праворуч». Моделювання.

/Files/images/maysternya/papka-05/33.jpg

Робота на дошці. (на ватмані наклеєні тварини, дітям потрібно назвати, яку користь приносять тварини, та наклеїти на ватмані праворуч, або ліворуч)

Вчитель: Молодці, ви гарно впоралися з завданням.

Вчитель: А зараз давайте трішечки відпочинемо. Уявіть, що ми зараз з вами на подвір’ї у селі. Зелена травичка, сонечко…

Фізкультхвилинка

Вчитель: Йдемо далі.

- Ой подивіться дитинчати загубили своїх мам, наступне завдання для вас від корови Мурки та її теля Гаврюши. Вам потрібно допомогти дитинчатам знайти своїх мам, та прикріпити їх разом, щоб вони більш ніколи не загубились.

Дидактична гра «Знайди маму»
(діти знаходять мамі своє дитинча. Шнурівка)

/Files/images/maysternya/papka-05/4.JPG

У корови хто? – теля, (назвіть лагідно) телятко (прикріпити біля мами)

У курики хто? – курча, (назвіть лагідно) курчатко (прикріпити біля мами)

У качки хто? – каченя – каченятко (прикріпити біля мами)

У свині хто? – порося – поросятко (прикріпити біля мами)

У кішки хто? – кошеня – кошенятко (прикріпити біля мами)

У собаки хто? – цуценя – цуценятко (прикріпити біля мами)

У коня хто? – лоша (прикріпити біля мами)

Вчитель: Молодці, діти! Ви кожному дитинчаті знайшли маму.

Вчитель: На господарському дворі завжди дуже галасно і Каркуша зовсім заплутався де чий голос, то вам потрібно допомогти йому розібратись де чий голос. Слухайте уважно, щоб нічого не переплутати.

Робота на тренажері "Світ звуків"

Вчитель: Молодці і з цим завданням ви впоралися.

Вчитель:Наступне завдання для вас приготував дядя Федір. Він написав назви тварин, а бешкетниця Каркуша їх геть усі переплутав і вам потрібно скласти ці слова правильно

Дидактична гра "Склади слово"

/Files/images/maysternya/papka-05/5.JPG

Вчитель: Молодці, діти!

ІІІ. Рефлексія діяльності

/Files/images/maysternya/papka-05/6.jpg

Вчитель: Ось ми з вами і побували в гостях у кота Матроскіна та песика Шарика.

- Сподобалось вам?

ІV. Підсумок заняття

- А тепер давайте кожну тваринку відправимо до неї у дім (наклеюють тварин на ватман).

Вчитель: Ой, зовсім забула листоноша Пічкин передав для вас посилку від Матроскіна та Шарика, давайте її відкриємо. (діти отримують подарунки на згадку про цікаву мандрівку)

Вчитель: Ви всі сьогодні добре попрацювали, молодці на цьому заняття закінчено.

Кiлькiсть переглядiв: 592