Методичне об’єднання вчителів естетико-гуманітарного циклу
Педагогічне кредо: «Педагогічна ідея – це повітря, в якому розправляє крила педагогічна творчість»
В.Сухомлиньский
Науково-методична проблема, над якою працює методичне об’єднання:
«Розвиток мовлення учнів як умова формування ключової компетентності «уміння вчитися впродовж життя»
Шляхи вирішення проблеми:
- стимуляція мовленнєвої активності; - розвиток і розширення активного словникового запасу, свідомого мовлення; - корекція, конкретизація і збагачення уявлень про навколишній світ; - активізація пізнавальної діяльності на уроках та позаурочний час; - предметно-практична та ігрова діяльність; - участь у колективних заходах.
Основні завдання:
- Спрямувати роботу на забезпечення високого рівня викладання української мови та літератури, історії, іноземної мови, зарубіжної літератури, мистецтва, на формування в учнів практичних умінь і навичок; - Навчати здобувачів освіти користуватися всіма багатствами мовних засобів, формувати уміння і навички зв’язного усного і писемного мовлення; - Забезпечувати засвоєння учнями орфографічних та граматичних норм української літературної мови; - Удосконалювати форми і методи роботи на уроках, творчо підходити до кожного уроку, впроваджуючи в практику досягнення педагогічної науки; - Систематично знайомитися та впроваджувати в практику сучасні освітні технології та інновації; - Регулярно проводити огляд новинок методичної літератури, періодичних видань; - Активізувати позакласну роботу з навчальних предметів, розвиваючи при цьому творчі здібності учнів; - Особливу увагу приділяти корекційно-реабілітаційній роботі з учнями; - Використовуючи різні засоби, форми і методи навчання, виховувати в учнів любов до рідної мови, повагу до культури і традицій свого народу та інших народів світу.
«Ми маємо справу з найскладнішим, неоціненним, найдорожчим, що є в житті, - з людиною. Від нас, від нашого вміння, майстерності, мистецтва, мудрості залежить її життя, здоров'я, розум, характер, воля, громадянське й інтелектуальне обличчя, її місце і роль у житті, її щастя».
В.Сухомлинський
Структура роботи методичного об’єднання
Склад методичного об’єднання
Арвачова Ніна Григорівна - вчитель української мови та літератури, зарубіжної літератури.
Вчитель вищої кваліфікаційної категорії, вчитель-методист. Науково-методичне питання: «Використання матеріалів шкільного музею Т.Г.Шевченка для розвитку зв’язної мови учнів»
Кальницька Юлія Миколаївна - вчитель української мови та літератури.
Вчитель вищої кваліфікаційної категорії. Науково-методичне питання: «Вдосконалення орфографічної зіркості та грамотного письма учнів як одна з умов формування ключової компетентності «уміння вчитися впродовж життя»
Водолазська Олена Станіславівна - вчитель мистецтва та російської мови.
Вчитель вищої кваліфікаційної категорії. Науково-методичне питання: «Формування та розвиток творчих здібностей учнів на уроках мистецтва»
Бородавка Раїса Петрівна - вчитель історії та правознавства.
Вчитель І кваліфікаційної категорії. Науково-методичне питання: «Самостійна робота на уроках історії»
Волобуєва Марія Сергіївна - вчитель англійської мови.
Вчитель І кваліфікаційної категорії. Науково-методичне питання: «Використання ігрових технологій на уроках англійської мови»
Погіба Ольга Юріївна - вчитель англійської мови та ритміки.
Вчитель І кваліфікаційної категорії. Науково-методичне питання: «Використання методів проекту на уроках англійської мови»